000 01996nam a2200397 i 4500
001 5037712
003 CZ PrSKC
005 20241212101424.0
007 ta
008 241129s2024 xr g 000 f cze
020 _a9788027723461
_q(vázáno) :
_cKč 499,00
040 _aABG001
_bcze
_erda
044 _axr
072 7 _a821.111(73)-3
_xAmerická próza
_925
100 1 _aZevin, Gabrielle,
_d1977-
_7xx0060276
_929602
240 1 0 _aTomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow.
_lČesky
245 1 0 _aZítra a zítra, zítra, zítra, zítra /
_cGabrielle Zevin ; přeložila Klára Vajnerová
264 1 _aPraha :
_bDobrovský s.r.o.,
_c2024
300 _a471 stran ;
_c21 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _abez média
_bn
_2rdamedia
338 _asvazek
_bnc
_2rdacarrier
490 1 _aKontrast
500 _aPřeloženo z angličtiny
520 2 _aPříběh o přátelství a tvorbě vývojářů počítačových her na přelomu 20. a 21. století.
_bSama a Sadie od dětství spojuje vášeň pro počítačové hry. Když je po letech odloučení svede dohromady náhoda, rozhodnou se spolu takovou hru vytvořit. Samův spolubydlící jim pomáhá s praktickou stránkou věci, a když se ze studentského projektu stane profesionální firma, přirozeně se ujme jejího vedení. Román působí téměř jako dokument a pečlivě mapuje každý okamžik, nápad, proces tvorby i překážky, které se mu stavějí do cesty. Přestože se Sam a Sadie několikrát pohádají a nemluví spolu, jejich přátelství je pevnější než leckterý milostný vztah a je také hlavním tématem románu.
653 _asvětová literatura
655 7 _aamerické romány
_7fd131796
_922611
655 7 _aspolečenské romány
_7fd760851
_927518
655 9 _aAmerican fiction
_933455
655 9 _asocial novels
_940815
700 1 _aVajnerová, Klára
_7mzk20221150489
_948643
830 0 _aKontrast
_940500
910 _aPIG501
999 _c57274
_d57274