000 01230nam a2200241 4500
001 KN4203200000112952
005 20211002004750.0
008 150904s2013 xr |||||||||||||||||cze d
020 _a978-80-247-4463-6 :
_c259.00 Kč
040 _aPIG501
_bcze
080 _a37
_2h
100 1 _aFranclová, Marta,
_d1967-
_7jcu2010599455
_4aut
_934670
245 1 0 _aZahájení školní docházky /
_cMarta Franclová
250 _aVyd. 1.
260 _aPraha :
_bGrada,
_c2013
300 _a169 s.
490 1 _aPedagogika
520 2 _aKniha se zabývá důležitým tématem pedagogické teorie a praxe a zároveň zlomovou událostí v životě - nástupem do 1. třídy ZŠ. Autorka vidí základní smysl výuky spíše v zabezpečování čtyř základních dimenzí - učit se poznávat, učit se jednat, učit se žít pospolu, učit se být. Toto poslání se snaží zprostředkovat učitelům, jejich vzdělavatelům a také rodičům.
653 _aknihy pro rodiče
_avzdělávání
_avýchova
_aděti
_aškolní docházka
_aděti školního věku
_aučení
_avýuka
_amotivace
_asocializace
_ahodnocení žáků
_ažáci
_aučitelé
_apříručky
830 0 _aPedagogika (Grada
_t
_929814
910 _aPIG501
999 _c41182
_d41182