000 | 02094nam a2200349 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | KN4203200000103757 | ||
005 | 20211002004348.0 | ||
008 | 140922s2014 xr |||||||||||||||||cze d | ||
020 |
_a978-80-265-0263-0 : _c249.00 Kč |
||
040 |
_aPIG501 _bcze |
||
041 | 0 | _heng | |
072 | 7 |
_a159.95 _xVyšší duševní procesy _2Konspekt _917 |
|
072 | 7 |
_a821-93 _xLiteratura pro děti a mládež |
|
080 |
_a159.95:003.63 _2h |
||
080 |
_a159.955 _2h |
||
080 |
_a159.953.5 _2h |
||
080 |
_a(035) _2(h |
||
080 |
_a(0.053.2) _2(h |
||
100 | 1 |
_aBuzan, Tony, _d1942- _7jn19990001255 _4aut _931126 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMyšlenkové mapy pro děti : _befektivní učení / _cTony Buzan a Jo Godfrey Wood ; překlad Zdeněk Mužík |
250 | _a1. vyd. | ||
260 |
_aBrno : _bBizBooks, _c2014 |
||
300 |
_a121 s. : _bbarev. il. |
||
500 | _aPřeloženo z angličtiny | ||
520 | 2 | _aMěli jste za to, že základy vzdělání tvoří jen čtení, psaní a počítání? Ve skutečnosti k nim patří i čtvrtá dovednost - opakování. Otravují vás rodiče s učením a zkouškami (a s účty za mobilní telefon a úklidem vašeho pokoje)? Učitelé to dělají také a dokážou vám opravdu zamotat hlavu. Naše mozky však milují barvy, vzrušení, různorodost, energii, pohyb - všechno, co černobílé řádky poznámek pro opakování nenabízejí. Zkuste tedy použít myšlenkové mapy, díky kterým bude učení tisíckrát zajímavější a nekonečně snazší. Myšlenkové mapy může používat každý a vše, co potřebujete, je papír, fixy a vlastní MOZEK! Budete pracovat chytřeji, namísto usilovněji. Když pracujete chytřeji, můžete si dovolit více přestávek, zapomenout na stres, více se bavit se svými přáteli, a navíc dostávat mnohem lepší známky. | |
653 |
_aděti _atvůrčí _apozitivní _amyšlení _amozek _apaměť _aučení _aúspěchy _apříručky |
||
700 | 1 |
_aWood, Jo Godfrey _7xx0068279 _4aut _933343 |
|
700 | 1 |
_aMužík, Zdeněk _7xx0165604 _4trl _931127 |
|
765 | 0 | _tMind maps for kids | |
910 | _aPIG501 | ||
999 |
_c39506 _d39506 |