000 02094nam a2200349 4500
001 KN4203200000103757
005 20211002004348.0
008 140922s2014 xr |||||||||||||||||cze d
020 _a978-80-265-0263-0 :
_c249.00 Kč
040 _aPIG501
_bcze
041 0 _heng
072 7 _a159.95
_xVyšší duševní procesy
_2Konspekt
_917
072 7 _a821-93
_xLiteratura pro děti a mládež
080 _a159.95:003.63
_2h
080 _a159.955
_2h
080 _a159.953.5
_2h
080 _a(035)
_2(h
080 _a(0.053.2)
_2(h
100 1 _aBuzan, Tony,
_d1942-
_7jn19990001255
_4aut
_931126
245 1 0 _aMyšlenkové mapy pro děti :
_befektivní učení /
_cTony Buzan a Jo Godfrey Wood ; překlad Zdeněk Mužík
250 _a1. vyd.
260 _aBrno :
_bBizBooks,
_c2014
300 _a121 s. :
_bbarev. il.
500 _aPřeloženo z angličtiny
520 2 _aMěli jste za to, že základy vzdělání tvoří jen čtení, psaní a počítání? Ve skutečnosti k nim patří i čtvrtá dovednost - opakování. Otravují vás rodiče s učením a zkouškami (a s účty za mobilní telefon a úklidem vašeho pokoje)? Učitelé to dělají také a dokážou vám opravdu zamotat hlavu. Naše mozky však milují barvy, vzrušení, různorodost, energii, pohyb - všechno, co černobílé řádky poznámek pro opakování nenabízejí. Zkuste tedy použít myšlenkové mapy, díky kterým bude učení tisíckrát zajímavější a nekonečně snazší. Myšlenkové mapy může používat každý a vše, co potřebujete, je papír, fixy a vlastní MOZEK! Budete pracovat chytřeji, namísto usilovněji. Když pracujete chytřeji, můžete si dovolit více přestávek, zapomenout na stres, více se bavit se svými přáteli, a navíc dostávat mnohem lepší známky.
653 _aděti
_atvůrčí
_apozitivní
_amyšlení
_amozek
_apaměť
_aučení
_aúspěchy
_apříručky
700 1 _aWood, Jo Godfrey
_7xx0068279
_4aut
_933343
700 1 _aMužík, Zdeněk
_7xx0165604
_4trl
_931127
765 0 _tMind maps for kids
910 _aPIG501
999 _c39506
_d39506