Objevujeme přírodu : učení hrou a prožitkem /
Joseph Cornell ; z anglického originálu ... přeložila Lenka Kapsová
- Vyd. 1.
- Praha : Portál, 2012
- 141 s. : il. ; 21 cm
Joseph Cornell, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními.
9788026201458 : 249.00 Kč
příroda environmentální výchova vzdělávání vyučovací metody přírodověda flow učení