Uč jako umělec : malá kniha o velkých vzdělávacích myšlenkách / Robert Čapek ; ilustroval Radek Petřík

By: Čapek, Robert, 1967-Contributor(s): Petřík, Radek, 1987-Material type: TextTextSeries: Briquet: Publisher: V Brně : Jan Melvil Publishing, 2020Edition: Vydání prvníDescription: 240 stran : barevné ilustrace ; 16 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788075551054Subject(s): technologie vzdělávání | vyučovací metody | inovace ve vzdělávání | technology of education | teaching methods | educational innovationsGenre/Form: populárně-naučné publikace | popular worksSummary: Frontální výuka, náročná domácí příprava a hodnocení dané průměrem známek nemají podle autora v českém školství místo. Vysvětlí vám, že zdaleka nejvíce se žák naučí při tzv. činnostním učení, tedy ve chvíli, kdy si poznatky a zkušenosti osvojuje vlastní cestou. Z toho by měl vycházet i učitel, který může používat pro podporu odlišných stylů žáků řadu různých metod, od týmové spolupráce až po velmi efektivní vzájemné učení. Učitel, psycholog a didaktik Robert Čapek vám ukáže, jak žáky přitáhnout k vašemu oboru a probudit v nich nadšené přírodovědce, budoucí novináře nebo kreativní architekty. Protože moderní učitel není ve škole proto, aby naučil „látku“, je v ní proto, aby si jeho žáci hráli, tvořili a objevovali. A díky tomu se vzdělávali, aniž by je škola unudila k smrti.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Kniha Kniha Dospělé oddělení
Naučná
Naučná pro dospělé 37 (Browse shelf) Available 420320139419

Obsahuje bibliografii

Frontální výuka, náročná domácí příprava a hodnocení dané průměrem známek nemají podle autora v českém školství místo. Vysvětlí vám, že zdaleka nejvíce se žák naučí při tzv. činnostním učení, tedy ve chvíli, kdy si poznatky a zkušenosti osvojuje vlastní cestou. Z toho by měl vycházet i učitel, který může používat pro podporu odlišných stylů žáků řadu různých metod, od týmové spolupráce až po velmi efektivní vzájemné učení. Učitel, psycholog a didaktik Robert Čapek vám ukáže, jak žáky přitáhnout k vašemu oboru a probudit v nich nadšené přírodovědce, budoucí novináře nebo kreativní architekty. Protože moderní učitel není ve škole proto, aby naučil „látku“, je v ní proto, aby si jeho žáci hráli, tvořili a objevovali. A díky tomu se vzdělávali, aniž by je škola unudila k smrti.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha