Zakousněte se do knihy : pracovní listy k rozvoji čtenářství / Klára Smolíková

By: Smolíková, Klára, 1974- [aut]Material type: TextTextPublisher: Praha : Portál, 2017Edition: Vydání prvníDescription: 62 stran ; 30 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 978-80-262-1261-4 :Subject(s): čtenářství | knihy | výchova ke čtenářství | svět encyklopedií pracovní listy čtenářstvíGenre/Form: publikace pro děti | pracovní sešity Scope and content: Soubor pracovních listů je určený pro žáky 1. až 3. tříd. Jednotlivé úkoly směřují především k podpoře čtenářství a k rozvoji pozitivní vazby na knihy, ale i k podpoře čtení s porozuměním a rozvoji slovní zásoby a jsou různého typu (dokreslování, doplňování, spojování, dopisování atd.) Každý pracovní list doplňuje na druhé straně metodika, legenda a další náměty. Děti například zjišťují, jak se dá do knihy zakousnout a pochutnat si na ní, na čem si lze naopak při četbě vylámat zuby, vytvářejí ilustrace k příběhu, zamýšlejí se nad významem knižní obálky, ujasňují si, které typy příběhů mají rády a proč. Každý pracovní list doplňuje na druhé straně metodika, legenda a další náměty Úkoly jsou řazeny se vzestupnou náročností, první třetina není příliš textová a postupně přibývá úkolů textových a ubývá výtvarných.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Kniha Kniha Dětské oddělení
Naučná pro mládež M 02 (Browse shelf) Available 420320119396

Soubor pracovních listů je určený pro žáky 1. až 3. tříd. Jednotlivé úkoly směřují především k podpoře čtenářství a k rozvoji pozitivní vazby na knihy, ale i k podpoře čtení s porozuměním a rozvoji slovní zásoby a jsou různého typu (dokreslování, doplňování, spojování, dopisování atd.) Každý pracovní list doplňuje na druhé straně metodika, legenda a další náměty. Děti například zjišťují, jak se dá do knihy zakousnout a pochutnat si na ní, na čem si lze naopak při četbě vylámat zuby, vytvářejí ilustrace k příběhu, zamýšlejí se nad významem knižní obálky, ujasňují si, které typy příběhů mají rády a proč. Každý pracovní list doplňuje na druhé straně metodika, legenda a další náměty Úkoly jsou řazeny se vzestupnou náročností, první třetina není příliš textová a postupně přibývá úkolů textových a ubývá výtvarných.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha