Objevujeme přírodu : učení hrou a prožitkem / Joseph Cornell ; z anglického originálu ... přeložila Lenka Kapsová

By: Cornell, Joseph Bharat, 1950- [aut]Contributor(s): Kapsová, Lenka, 1971- [trl]Material type: TextTextOriginal language: English Publisher: Praha : Portál, 2012Edition: Vyd. 1Description: 141 s. : il. ; 21 cmISBN: 9788026201458 :Subject(s): příroda environmentální výchova vzdělávání vyučovací metody přírodověda flow učeníScope and content: Joseph Cornell, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Kniha Kniha Pobočka Dům kultury
Naučná pro mládež DKM 502 (Browse shelf) Available 420320112009

Joseph Cornell, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha