Testy z víceletých gymnázií 2004. Všeobecné znalosti (Record no. 19416)
[ view plain ]
000 -Návěští | |
---|---|
Řídící pole kódované 24B | 00705nam a2200217 4500 |
001 - Kontrolní číslo | |
Řídící pole proměnné | KN4203200000033858 |
005 - Datum posledního zpracování | |
Řídící pole 16B | 20211001233832.0 |
008 - Údaje pevné délky | |
Řídící pole kódované 40B | 031103s2003 xr |||||||||||||||||cze d |
020 ## - ISBN | |
ISBN | 80-86285-86-3 : |
Dostupnost | 99.00 Kč |
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura | |
Agentura původní katalogizace | PIG501 |
Jazyk katalogizace | cze |
080 ## - MDT | |
Klasifikační znak MDT | 37 |
Idetifikátor vydání MDT | h |
245 00 - Údaje o názvu | |
Název | Testy z víceletých gymnázií 2004. Všeobecné znalosti |
250 ## - Údaje o vydání | |
Označení vydání | Vyd.1. |
260 ## - Nakladatelské údaje | |
Místo vydání | Brno : |
Jméno nakladatele | Didaktis, |
datum vydání | 2003 |
300 ## - Fyzický popis | |
Rozsah | 128 s. : il. |
500 ## - Všeobecná poznámka | |
Text obecné poznámky | Od 12 let |
500 ## - Všeobecná poznámka | |
Text obecné poznámky | Obsahuje obr. , grafy |
653 ## - Rejstříkový termín - volně tvořený | |
Volně tvořený termín | všeobecné |
-- | znalosti |
-- | přírodověda |
-- | vlastivěda |
-- | angličtina |
-- | němčina |
-- | testy |
-- | přijímací |
-- | zkoušky |
-- | víceletá |
-- | gymnázia |
-- | přijímací zkoušky |
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře) | |
Signatura titulu | PIG501 |
Status úbytku | Čárový kód | Stav poškození | Nepůjčuje se | Pořizovací cena svazku | Ztraceno | Přírůstkové Číslo | Datum vložení | Aktuální umístění | Svazková signatura | Běžná prodejní cena | Dodavatel | Lokace | Naposledy spatřeno | Kód sbírky | Úbytkové číslo | Cena účinná od | Typ jednotky Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Vyřazeno s úbytkovým číslem | 420320069159 | 99.00 | 69159 | 03/11/2003 | Dětské oddělení | M 37 | 99.00 | Zlatý klas Č.Budějovice | Dětské oddělení | 01/10/2021 | Naučná pro mládež | 50313 | 01/10/2021 | Kniha |